Ampliació de l’horari de les instal·lacions a partir del dilluns 10 de maig - Club Natació Olot

Socials

Ampliació de l’horari de les instal·lacions a partir del dilluns 10 de maig

A partir del 10 de maig, amb la finalització de l’estat d’alarma al país, el Club Natació Olot pot ampliar l’ horari d’obertura de les instal·lacions i serveis:

• De dilluns a divendres, de 6.30 a 22.00 h
  • Els dissabtes de 7.30 a 21.00 h
  • Els diumenges i festius de 7.30 a 20.00 h

L’acabament de l’estat d’alarma afecta principalment la mobilitat, amb la desaparició del confinament nocturn; tanmateix, algunes de les mesures anticovid continuen vigents als centres esportius i cal que les respectem per poder fer un  ús millor del Club: és obligatori portar  la mascareta en tot moment (excepte en activitats a l’aigua i durant la pràctica esportiva a l’aire lliure), cal mantenir la distància social, es continua controlant  la temperatura per accedir al Club, etc.

L’aforament de les piscinescontinua al 50%, amb l’ampliació de les franges horàries acabada d’estrenar, que permet reservar fins a 1 h 30 min per nedar. Els socis poden reservar els seus espais des del portal de reserves d’instal·lacions i serveis, com fan habitualment.

Les activitats esportives a l’interior, com el gimnàs i les sales d’activitats dirigides, mantenen l’aforament al 50%, amb l’ús obligatori de la mascareta. Els socis poden reservar els seus espais des del portal de reserves d’instal·lacions i serveis, com fan habitualment.

Us informem, també, que en aquesta nova etapa s’amplia l’horari del bar:

• De dilluns a dissabte, de 7.30 a 21.00 h
  • Els diumenges i festius de 7.30 a 20.00 h

Gràcies a la responsabilitat de tothom seguint mesures com aquestes, cada vegada fem més passos endavant per tornar a la plena normalitat. Entre tots ho anem fent possible!

11 de maig de 2021