Resoleu els vostres dubtes - Club Natació Olot

Preguntes Freqüents

Resoleu els vostres dubtes

En aquest apartat podràs trobar un conjunt de preguntes i respostes per resoldre els teus dubtes. Si no trobes la informació que estàs buscant, ens pots contactar enviant un correu electrònic a secretaria@cnolotcat o trucant al telèfon 972 26 20 28. Estem al teu servei, gràcies per la teva confiança i passió per l'esport.
 

ÍNDEX

1. Socis
2. Activitats i cursets
3. Armariets
4. Disponibiliat de les piscines
5. Reserva d'espais
6. Gimnàs

 

1. Socis

Quines modalitats de socis es preveuen, quan una família o una persona a nivell particular, es vol donar d'alta al Club?

  • Disposem de tres modalitats de soci: el titular, l'adherit i el beneficiari.

 

Si em dono d'alta jo sol, en quina modalitat serà?

  • En la de soci titular.

 

Si hi afegeixo la meva família, llavors com quedarà el meu carnet o fitxa?

  • Per a aquests casos es preveu una fitxa familiar que inclourà el teu carnet (que continuaràs essent titular) i els carnets dels membres de la teva família, que podran ser o bé adherits o bé beneficiaris. Així, la teva parella i els teus fills (sempre que tinguin entre 10 i 24 anys), formaran part del carnet familiar en la condició de socis adherits, i els teus fills menors de 10 anys, en formaran part en la condició de socis beneficiaris. Un cop faci 25 anys, el soci ha de passar a ser soci titular.

 

I si tinc fills majors de 25 anys que conviuen amb mi?

  • En aquest cas no els podràs afegir a la teva fitxa. Caldrà que el donis d'alta com a soci titular.

 

Quina diferència hi ha entre tenir a la fitxa un soci adherit i un soci beneficiari?

  • El soci beneficiari, en ser menor de 10 anys, no paga les quotes mensuals.

 

Visc amb parella,  però no estem casats. Pot formar part de la fitxa familiar?

  • Sí, la teva parella podrà ser adherida a la teva fitxa sempre que o bé estigueu casats civilment, o bé hàgiu format parella de fet, o bé sense que es donin cap d'aquests dos casos, hàgiu estat convivint junts com a mínim durant un any.

 

Qui més puc adherir a la meva fitxa?

  • El teu pare o mare, i el pare o mare de la teva parella, sempre que la teva parella sigui adherida de la teva fitxa.

 

Quins avantatges tinc si el meu fill menor de 10 és és soci beneficiari?

  • Si el teu fill és soci beneficiari no pagarà les quotes fins als 10 anys i tindrà descomptes en totes les activitats dirigides que el Club posa a la seva disposició: classes de natació per a mainada, classes de tennis, polisport d’estiu, etc.

 

A què em dona dret la quota mensual de soci? Quin ús puc fer de les instal·lacions?

  • La quota mensual de soci et dona dret a l’accés lliure a totes les piscines del Club. També podràs fer servir el frontó, la pista de minibàsquet, la pista de volei i el camp de futbol.

 

Quins altres serveis puc contractar a part?

  • Els serveis on cal regular el seu accés (pistes de tennis, pàdel, sala de fitness o musculació), així com les classes d'activitats dirigides (steps, manteniment, aiguagim, natació, etc.) tenen unes quotes a part. Informa’t dels horaris i preus enviant un correu electrònic a secretaria@cnolot.cat si tens cap dubte en concret.

 

Puc traspassar els meus drets de soci a un familiar si mai em dono de baixa?

  • Els drets del soci són personals i intransferibles. Si ets soci titular i et dones de baixa, algun dels socis adherits de la teva fitxa, passarà a ser soci titular.

 

A partir de quina edat pot venir el meu fill tot sol a les instal·lacions?

  • Podrà accedir sol/a a les instal·lacions des del moment que hagi complert els 14 anys.

 

Existeixen algunes condicions especials quan una persona major d’edat i/o jubilada es vol fer sòcia?

  • Hi ha diferents modalitats disponibles: adherir-se a la família o fer-se soci titular nou amb preus avantatjosos per als majors de 65 anys. Ho pots consultar-ho des d'aquí.

 

Quin és el procés per donar-me de baixa com a soci?

  • Per tramitar qualsevol baixa social cal que aquesta sigui comunicada de manera formal al Club per mitjà d’un escrit, carta, fax, enviant un correu electrònic a secretaria@cnolot.cat o presenciament, signant el document de baixa voluntària, sempre que estigui al corrent de les quotes i serveis que es produeixin fins a la data de la sol·licitud. 

2. Activitats i cursets

Els cursets del Club Natació Olot estan oberts a la gent que no és sòcia del Club?

  • Sí que ho estan. Si bé es destinaran sempre uns dies (a l’inici del període d’inscripció) a la matriculació exclusiva per als socis. Les places que quedin lliures després d’aquest període es posaran a disposició de tothom, siguin o no siguin socis.

 

Em vull apuntar a un curset de natació, i no hi ha places. Què puc fer?

  • Tenim a disposició dels socis una llista d’espera, de manera que si hi ha alguna baixa, i ets el primer de la llista et trucarem per ocupar la plaça lliure.

 

Quins cursets es poden reservar per internet?

  • Tots ja es poden reservar per Internet. Es fa l’oportuna publicitat del dia i hora que s’obren les inscripcions per Internet, amb un calendari específic per cada activitat. 

 

Puc canviar de dia i hora del curset?

  • Sí, sempre que hi hagi places disponibles en el dia i hora que proposes.

 

Si em dono de baixa del curset per al mes vinent, podré tornar a venir al mes següent?

  • Quan algú es dona de baixa durant la temporada, es perd la plaça en favor de la gent que està en llista d’espera; per tant, en cas que et vulguis reincorporar hauràs d’accedir a la llista d’espera o bé, si hi ha places lliures, podràs entrar directament al curset.

 

En quins cursets de natació per a mainada, hi ha límit de places?

  • Per tal de donar un bon servei als alumnes inscrits, en tots els cursets de natació per a mainada hi ha límit de places, tant en els d’hivern com en els d’estiu.

 

Què he de fer per apuntar-me a classes particulars de tennis?

  • Pots contactar amb les oficines del Club, trucant al 972 26 20 28, enviant un correu a secretaria@cnolot.cat o passar presencialment, o contactar amb l’entrenador de la secció de tennis per concretar els horaris segons disponibilitat.

 

3. Armariets

Què he de fer per tenir un armariet al Club?

  • Cal fer la sol·licitud a les oficines del Club o enviar un correu electrònic a l'secretaria@cnolot.cat. Si n’hi ha de disponibles, et lliuraran la clau, i si no, romandràs en llista d’espera fins que n’hi hagi una de disponible.

 

Hi ha diversos tipus d'armariets a disposició dels socis?

  • Sí. Hi ha els armariets de mida mitjana (de color blau) que estan pensats per poder-hi guardar la roba i altres estris com motxilla, raqueta de tennis, etc.
     
  • Llavors tenim els armariets de mida petita (de color groc) que estan pensats per desar-hi objectes de poc volum, com estris d'higiene personal, carteres, claus, etc.

 

Si em dono de baixa de soci del Club, puc passar el dret de l'armariet a algun membre de la meva fitxa o de la meva família?

  • Sí, sempre que sigui a un familiar adherit o a un altre titular que sigui parent de primer grau. Aquest traspàs s’ha de comunicar en el moment de formalitzar la baixa.

 

Si no tinc un armariet llogat, puc disposar-ne d’algun de forma esporàdica?

  • Sí, hi ha una sèrie d'armariets de mida mitjana (els de color blau) just després de passar l'entrada del Club. Aquests es poden fer servir gratuïtament, segons disponibilitat, amb un cadenat que el mateix usuari ha de portar. Un cop desenvolupada l'activitat al Club, és imprescindible deixar lliure l'armariet. En cas contrari, al final de la jornada es buidarà tot el contingut.

 

4. Disponibilitat de les piscines

Quines són les millors hores (amb més disponibilitats de carrers) per poder nedar?

 

Quan la piscina de competició està ocupada per algun partit de waterpolo o una competició de natació, què puc fer?

  • Quan la piscina de competició no es pot fer servir, tenim igualment a disposició dels usuaris la resta de piscines del Club: principal PCO3, ensenyament i vas complementari. A l'estiu, també se suma la possibilitat de fer servir la piscina d'estiu exterior i l'infantil.

 

Si a la piscina de competició hi ha cursets o entrenaments, puc nedar-hi igualment?

 

5. Reserva d'espais

Com puc reservar els serveis del Club?

  • Generalment, la majoria de serveis es poden reservar còmodament per Internet des del portal de contractació de serveis. Excepcionalment, també es poden reservar alguns serveis per telèfon, trucant al 972 26 20 28.

 

Quins serveis puc reservar per Internet?

  • Es poden reservar la majoria dels serveis que el Club ofereix. Aquesta és la manera més ràpida i còmode actualment, accedint al portal de contractació de serveis.

 

Quins serveis puc reservar per telèfon?

  • Trucant al 972 26 20 28 es poden reservar les pistes de tennis i de pàdel.

 

6. Gimnàs

Qui pot accedir a la quota de la sala de fitness i musculació?

  • Només els socis del Club es poden fer abonats de la sala de fitness i musculació. L'abonament es paga trimestralment. Els no socis hauran de comprar un tiquet per accedir-hi, així com l'entrada d'accés d'un dia a les instal·lacions.

 

Què inclou la quota de la sala de fitness i musculació?

  • Accés de manera il·limitada (tots els dies de la setmana a les hores que vulguis). A més t’oferim un programa personalitzat elaborat pel tècnic.

 

Em podeu fer un programa de recuperació postoperatori?

  • El nostre tècnic et farà un programa a mida i d’acord amb les teves necessitats, ja siguin per a la recuperació postoperatòria, per a un programa de manteniment, per a la participació en una prova física concreta, per a la reducció de pes, etc.

 

Els meus fills poden accedir a la sala de fitness i musculació del gimnàs?

  • Sí, sempre que tinguin més de 16 anys. Si tenen entre 14 i 16 anys hauran d’anar acompanyats per una persona major d’edat, responsable. No està permesa l’entrada de menors de 14 anys al gimnàs.

 

Una vegada m’he donat d’alta, com ho faig per accedir a la sala de fitness i musculació?

  • A les oficines del Club et faran un carnet, que hauràs de lliurar al responsable del gimnàs quan vulguis accedir-hi i retirar-lo quan hagis acabat la teva sessió. Per qualsevol altre dubte, restem a la teva disposició a les oficines del Club, contactant per telèfon al 972 26 20 28, o des del secretaria@cnolot.cat.

 

Amb aquesta quota puc participar en les activitats dirigides que es fan?

  • No, l'abonament a la sala de fitness i musculació només permet l'accés i ús d'aquesta. Totes les activitats dirigides que es fan a la zona del gimnàs, com a la resta del Club, es poden contractar amb una quota mensual segons les sessions que es volen fer a la setmana. Els socis tenen la matrícula gratuïta i els no socis cal que paguin matrícula. Els socis també disposen d'un val de 10 sessions per gaudir de les activitats dirigides, sense estar abonats, que poden comprar a les oficines del Club (validesa de 4 mesos).

 

Tinc cap avantatge si adquireixo algun dels abonaments de 3 i 5 sessions a la setmana d'activitats dirigides?

  • Amb qualsevol dels dos abonaments tens la garantia de poder reservar 3 o 5 sessions a la setmana. La possibilitat de reservar l'activitat dirigida de dissabte (condicionat a disponibilitat) i l'accés a la sala de fitness i musculació  de dilluns a diumenge. A més, només l'abonament de 5 sessions a la setmana permet accedir a les altres classes (condicionat a disponibilitat).

 

Hi ha cap limitació en les activitats dirigides?

  • Hi ha una limitació màxima d’alumnes per poder garantir la qualitat i l’aprofitament de les classes. És per això que els horaris i admissions es fan a part, pots consultar la informació aquí.

 

Quin és el procés per donar-me de baixa dels serveis del gimnàs?

  • Per tramitar la baixa de la sala de fitness i musculació cal que ho comuniquis de manera formal al Club enviant un correu electrònic a secretaria@cnolot.cat o presencialment, signant el document de baixa voluntària a les oficines del Club.  Cal estar al corrent de les quotes i serveis que es produeixin fins a la data de la sol·licitud, i demanar la baixa abans d'acabar el mes per evitar carregar el rebut del mes següent. Una vegada generat el rebut no es farà la devolució.
  • Per tramitar la baixa de les activitats dirigides cal que ho comuniquis de manera formal al Club enviant un correu electrònic a secretaria@cnolot.cat.  Cal estar al corrent de les quotes i serveis que es produeixin fins a la data de la sol·licitud, i demanar la baixa abans d'acabar el mes per evitar carregar el rebut del mes següent. Una vegada generat el rebut no es farà la devolució.


 

Actualitzat el 4 d'agost de 2022