Fantàstic cap de setmana pel tennis del CN Olot - Club Natació Olot

Tennis

Fantàstic cap de setmana pel tennis del CN Olot

Dissabte 30-1-2016.
Lliga Catalana alevina femenina.
CN Olot vs CT Salt.

A les 08:45 h.

Eliminatòria que semblava força igualada però que les alevines del CN Olot van guanyar amb força facilitat.
Van jugar defensant els colors Malak Abarkane, Mar Serrat i Ivet Prat i el doble Queralt Molina i Carla Arqués.
Mar Serrat i Ivet Prat van guanyar els seus individuals perdent només Malak Abarkane. Pel que fa al doble, també va caure del cantó Olotí posant l'eliminatòria 3 a 1.
Es va aprofitar per jugar partits amistosos en els que van participar Martina Montane, Bruna Montané, Berta Fu Cruells, Anna Terma i Marta Güell.


 

Diumenge 31-1-2016.
Lliga Catalana comarques sèniors + 40 masculí.
CN Olot vs CT Calonge.

A les 08:45 h.

Eliminatòria que es va decidir al doble, juguen pels d'Olot Xavier Prat, Jordi Bartrina, Gabriel Valentin i Xavier Puigvert.
Xavier Prat i Jordi Bartrina guanyen els seus individuals i el doble que el juguen Xavier Prat i Jordi Bartrina també cau del costat olotí. 
La situació normal era decidir l'eliminatòria en els dobles com així va ser amb un resultat final de 3 a 2 pel CN Olot.


 

Diumenge 31-1-2016.
Lliga Catalana Comarques juniors masculins.
CN Olot vs CT La Bisbal.

A les 10:45 h.

Nova eliminatòria que es decideix al doble, juguen els individuals Adrià Serrat, Pol Ferrés, Marius Luke Mills i Pol Puigvert, els dos primers guanyes els seus enfrontaments, Marius Luke Mills i Pol Puigvert perden els seus.
Pol Puigvert va perdre en el Super Tie Break del tercer Set en què només va estar una vegada davant en el marcador del Tie Break, 5-4, però que finalment el va perdre per 10 a 8.
Resultat de l'eliminatòria, 3 a 2 per al CN Olot.