Aquest passat diumenge 16 de setembre de 2012, la població de Sant Joan de les Abadesses va acollir la tretzena edició de la Cursa d'Alta Muntanya TAGA 2040 EVO, que a la vegada va ser considerat com el Campionat de Catalunya Júnior i Sub'23 oficial. L'atleta del Club Natació Olot (CNO) Aleix Domènech hi va participar com a integrant de l'equip Salomón Júnior Team, aconseguint el subcampionat de Catalunya d'aquesta especialitat. Domènech, sense temps d'entrenar en muntanya, no va trobar un ritme adeqüat a la pujada i es va veure obligat a cedir uns minuts que no va poder remuntar en el segon tram de cursa. Per la seva banda, Andreu Senis va quedar en la posició número 66, mentre quel Jordi Roura va acabar en la posició número 127 en la cursa sénior.
Després d'aquest èxit, l'Aleix ja té la vista posada en la propera competició: el campionat del Mon de Duatló a Nancy (França) del proper diumenge 23 de setembre, en el que hi participarà amb la selecció estatal juntament amb en Nan Oliveras, també del CNO.
Gran paper a Pontevedra
Una setmana abans, aquests dos mateixos atletes i en Marc Mallarach van prendre la sortida en el Campionat d'Espanya de Triatló que es va celebrar a Pontevedra (Galícia), fent una gran actuació. En Nan i l'Aleix sempre van estar en el grup capdavanter, mentre que en Marc va estar lluitant en un altre grup. A l'aigua, l'Aleix va ser el millor dels nostres. En bicicleta, tant en Nan com l'Aleix van situar-se en les primers posicions molt vigilants i concentrats. Tot es va decidir en la cursa a peu. En el primer quilòmetre, es va formar un grup de vuit, però en Nan va fer uns canvis de ritme que van provocar que el grup quedés reduït a sis esportistes, just els que van arribar plegats en els darrers metres. El podi es va haver de decir a l'esprint, com ho demostra que, entre el primer i el sisè classificats, només hi va haver 24 segons de diferència.
Finalment, el Nan Oliveras va acabar tercer amb un temps de 58' 05", l'Aleix Domènech sisè amb un temps de 58' 25" i en Marc Mallarach va entrar en la posició número 57. L'equip del CNO va quedar en la quarta posició global, a només 9 segons de la medalla de bronze.