FAQS: Preguntes freqüents - Club Natació Olot

2a fase de reforma i ampliació

FAQS: Preguntes freqüents

Des del Club Natació Olot s'està treballant per fer realitat la tan necessària 2a fase de reforma i ampliació de les instal·lacions, tal com s’hi va comprometre la Junta Directiva. Aquesta és la continuació indispensable de la important reforma de l’entitat, iniciada amb la 1a fase, que ens permetrà gaudir de la millor manera possible de l’esport i del benestar al Club durant els pròxims cinquanta anys.
 

1. Informació prèvia

1.1 Per què és necessària una 2a fase?

  • Per poder oferir els espais i serveis que els socis del CN Olot es mereixen, amb unes instal·lacions noves i adequades als temps que vivim: proporcionant uns nous vestidors de la sala d'aigües, un nou bar de la terrassa del Club i la renovació dels serveis administratius, que són unes de les parts més antigues i obsoletes del Club.
     

1.2 De quines millores gaudiran els socis, en aquesta nova etapa del Club?

  • Amb l’execució de la 2a fase es donarà per acabada l'esperada modernització i ampliació de les instal·lacions del Club, iniciada amb la 1a fase. Un cop acabin les obres es podrà gaudir de nous espais i serveis:
  • Nou edifici que comunicarà la sala d'aigües i la piscina de competició.
  • Nous i amplis vestidors a nivell de la sala d'aigües.
  • Nous serveis d’administració i atenció al soci.
  • Nou bar de la terrassa del Club.
  • Nova sala social.
  • Nova sala d’activitats dirigides de més de 120 m².
  • Nova sala de fisioteràpia, tractaments i massatges.
  • Altres serveis (magatzem i arxius del Club, etc.)
     

1.3 Com funcionarà la 2a fase de reforma i ampliació?

  • Des de la Junta Directiva s'ha encarregat un redisseny del projecte original i l’execució de l’obra de la 2a fase a l’empresa olotina Serttec, que s'encarregarà de fer les obres claus en mà (preu tancat).


2. Terminis d'execució de les obres

2.1 Quan començaran les obres?

  • Durant el mes de març es faran tasques prèvies amb la finalitat de començar les obres el mes d'abril 2023.
     

2.2 Quan es podrà gaudir dels nous espais?

  • La durada determinada de les obres està previst que sigui de dotze mesos des del seu inici.


3. Finançament de les obres

3.1 Quin serà el cost d’aquesta obra?

  • El preu de sortida de l'adjudicació és de 2.084.294,67 € abans d'IVA, la qual cosa fa un total de 2.521.996,55 € després d'IVA.
     

3.2 Aquestes obres suposaran una quota addicional per als socis?

  • El cost de les obres de la 2a fase de reforma i ampliació no representarà cap quota addicional per als socis. L'objectiu de la Junta Directiva és portar el control econòmic d’aquestes obres amb el mateix rigor amb què es va treballar durant la 1a fase.
     

4. Afectacions de les obres

4.1 Quina és la zona d’actuació d’aquesta 2a fase?

  • L’edifici principal del Club i la zona del pati entremig de l’edifici principal i l’edifici de la piscina de competició.

    

4.2 Quins espais es veuran afectats?

L'edifici principal del Club on trobem:

  • Els serveis d'administració (se'n disposaran de provisionals)
  • El bar de la terrassa del Club (no es disposarà de bar provisional)
  • Els vestidors d'estiu que connecten amb la sala d'aigües (se'n disposaran de provisionals)
  • El pati que hi ha entremig de l'edifici principal i l'edifici de la piscina de competició.
  • La circulació amb vehicle per l'avinguda de Pere Badosa serà parcial. Es podrà continuar accedint a peu al Club amb algunes afectacions de pas, segons es desenvolupin les obres.


5. Accés a les instal·lacions

5.1 Com s'accedirà al Club un cop comenci la 2a fase?

  • Es podrà continuar accedint a peu al Club amb algunes afectacions de pas, segons es desenvolupin les obres.

 

5.2 Com s'accedirà a la sala d'aigües?

  • Des dels nous vestidors provisionals hi haurà un accés directe.
     

5.3 Com s'accedirà a la piscina de competició?

  • A través del pas per als vianants habilitat que hi conduirà.
     

5.4 Com s'accedirà al gimnàs?

  • A través de l'antiga escala d'accés que s'utilitzava abans de la 1a fase de les obres, i que actualment és utilitzada com a escala d'emergència.
     

5.5 Es podrà practicar esport amb normalitat?

  • Ara com ara, durant les obres no es preveu que quedin afectats els espais i serveis que el Club ofereix. El compromís del Club és mantenir el màxim nombre possible de serveis sense afectacions.
     

5.6 Com es podrà saber quan tindran lloc aquestes afectacions?

  • Es comunicarà a través dels mitjans de comunicació habituals amb el soci: pàgina web, xarxes socials, notes informatives al Club o enviament de correus electrònics. Puntualment, també podrem contactar amb els socis telefònicament.
     

6. Armariets vestidors antics

6.1 Si ja tinc un armariet, el podré continuar fent servir amb normalitat?

  • Sí, es podran fer servir. Simplement, els armariets que es trobaven als antics vestidors d'estiu quedaran reubicats en els nous vestidors provisionals.
     

7. Contacte

7.1 Si encara hi ha algun dubte o pregunta més…

  • La nostra voluntat és donar resposta a qualsevol dubte que els socis tinguin. Es pot contactar amb el Club a través del telèfon 972 26 20 28 de dilluns a divendres de 9.00 a 20.00 h, enviant un correu a atencioalsoci@cnolot.cat o responent el següent formulari de contacte. Respondrem tan de pressa com sigui possible, gràcies per la confiança.
     

 

FORMULARI CONTACTE 2a fase reforma i ampliació

 

 

Actualitzat el 14 de març de 2023