El dia 25 de maig el Club torna a obrir parcialment les instal·lacions i serveis - Club Natació Olot

Últimes Notícies

El dia 25 de maig el Club torna a obrir parcialment les instal·lacions i serveis

Aquest dilluns, 25 de maig, i després d'un intens treball d'adaptació de les instal·lacions i normes, seguint les exigències de la normativa actual, el Club Natació Olot inicia la reobertura parcial de les seves instal·lacions amb la posada en marxa d'alguns dels seus serveis.

Gràcies a estar ja en FASE 1 de desconfinament, el Club posa a disposició dels seus socis i sòcies la possibilitat de practicar tenis, pàdel i frontó.

La situació actual fa que tothom hagi de ser responsable i seguir les normes marcades per les autoritats sanitàries, en aquest sentit, el Club Natació Olot ha elaborat un Pla de Contingència especial COVID-19, en el qual s'estableixen totes les mesures d'obligat compliment per a la pràctica de l’activitat esportiva al Club.

Per poder accedir als serveis que el dia 25 de maig es posen en marxa, i seguint la normativa actual, serà imprescindible fer reserva prèvia dels serveis.

  • Quins serveis es poden reservar en la FASE 1?
    Pistes de tennis, de pàdel i de frontó.
  • En quins horaris?
    De moment, de dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 16 a 20 h.
  • En quines condicions?
    Seguint la normativa i les indicacions de les autoritats, podran jugar fins a 4 persones a cada pista, com és habitual.
  • Com s'ha de fer la reserva del servei?
    De la manera habitual com es feia fins ara: accedint a l'espai privat de socis del web, situat a dalt a la dreta del web. Per accedir-hi heu d'introduir el vostre DNI amb lletra i la paraula clau. Un cop identificat, heu d'entrar a l'apartat de contractació i reserves i escollir el servei que voleu reservar. Excepcionalment també s’atendran reserves per telèfon.

Només cal que faci la reserva del servei un dels jugadors que hi participin, llavors tots els participants s'hauran d'acreditar a les oficines del Club en el moment d'utilitzar el servei.

  • Com serà l’accés al Club?

Seguint la normativa actual, s’ha deshabilitat el control per empremta digital, que ha estat substituït pel control per targeta sense contacte. El primer dia que vingueu al club per gaudir d'un servei, us lliurarem la nova targeta d'accés.

  • Quines mesures de seguretat i higiene he de seguir per poder accedir?
    Totes les recollides en el Pla de contingència especial COVID-19, entre elles les descrites en les infografies següents:

  • Quines limitacions existeixen?
    Es pot fer només una reserva del mateix servei per un mateix dia.
    Cada soci pot tenir un màxim de 3 reserves de serveis alhora.

El lloguer de tenis serà de màxim 2 hores
El lloguer de pàdel serà de màxim 2 hores
El lloguer de frontó serà de màxim 1 hora

  • Puc venir a les instal·lacions sense reserva?
    No, la normativa actual és molt clara en aquesta FASE 1, i obliga expressament a fer reserva prèvia de tots els serveis per poder tenir un control de l’aforament en els centres.
  • Un cop finalitzi la meva activitat em puc quedar al Club?
    S'ha de sortir de Club un cop finalitzi el període del servei reservat.



Us demanem comprensió i col·laboració en el compliment de les normatives actuals, entre tots ho estem aconseguint. Moltes gràcies.

 

 

.