Nou portal de reserva de les instal·lacions i contractació de serveis - Club Natació Olot

Últimes Notícies

Nou portal de reserva de les instal·lacions i contractació de serveis

 

A continuació trobareu una guia en què s'explica el funcionament del nou portal de reserva d'instal·lacions i contractació de serveis. Si ja coneixeu com funciona o hi heu accedit abans, podeu accedir directament des d'aquí al nou portal de reserves fent clic a la imatge següent. Gràcies per la vostra col·laboració i esperem que us agradi!

ATENCIÓ NORMATIVA D'ÚS

  • Màxim 3 reserves per usuari.
  • No es poden tenir reserves simultànies en el mateix horari.
  • Els usuaris no poden canviar de piscina durant l'ús de la seva reserva.
  • Tot i que la reserva és d'una hora, s'han de deixar lliure les piscines deu minuts abans per facilitar les tasques de neteja i desinfecció.
     

IMPORTANT

  • La vostra reserva no s'haurà realitzat fins que tingueu el missatge de confirmació del sistema. Assegureu-vos de completar el procés de reserva fins al final.

 

GUIA SOCIS

 

GUIA NO SOCIS

 

SOCIS: PRIMERS PASSOS

  • Des de la pàgina principal cal accedir al bàner del nou portal de reserves i contractació de serveis. Aquest ens dirigirà al nou sistema i allà podrem fer les reserves que desigem.

 

  • Primer de tot, caldrà accedir al nostre comtpe privat d'usuari. Allà podrem gestionar les nostres nostres reserves actives, fer cancel·lacions, etc.

 

  • Per entrar al compte privat d’usuari cal introduir el vostre DNI (amb lletra i sense espais) i la contrasenya (si no l'heu canviat, la contrasenya és la vostra data de naixement amb el format DDMMAAAA). Des del moment en què us feu socis, ja hi podeu accedir.

  • En cas que tingueu problemes per entrar, poseu-vos en contacte amb les oficines del Club a través del correu atencioalsoci@cnolot.cat o trucant al 972 262 028.

 

SOCIS: RESERVES DE PISTES (TENNIS, PÀDEL I FRONTÓ)

  • A la pàgina principal de l’espai de reserves, escolliu la categoria de raqueta que voleu.

  • Seleccioneu el dia de reserva que voleu (per defecte es mostra el dia actual).
  • Els rectangles de color gris estan restringits i no es poden escollir. Els rectangles vermells estan ocupats i tampoc es poden escollir.

  • Escolliu la franja horària que més uns interessi.

  • Tennis: 60 min – 120 min
  • Pàdel:  60 min – 90 min – 120 min
  • Frontó: 30 min – 60 min.
  • Cal que llegiu i accepteu les condicions i mesures de seguretat respecte a la pandèmia de la COVID-19 que les autoritats sanitàries ens obliguen a complir. És molt important comptar amb el vostre compromís per evitar rebrots i garantir la seguretat de tothom.

  • Abans de fer el pagament heu de revisar la vostra reserva.

  • La reserva de l’espai de raqueta (tennis, pàdel i frontó) es fa de manera individual i només ho ha de reservar un dels integrants del grup. El mateix dia de la reserva heu d’anar a les oficines i comunicar qui són la resta dels participants.

 

SOCIS: RESERVES DE LES PISCINES

  • A la pàgina principal de l’espai de reserves, escolliu la categoria de piscines.
  • Seleccioneu el dia de reserva que voleu (per defecte es mostra el dia actual).
  • Els rectangles de color gris estan restringits i no es poden escollir. Els rectangles vermells estan ocupats i tampoc es poden escollir.

  • Escolliu la franja horària que més uns interessi

  • Vas complementari: 60 min
  • Piscina d’ensenyament:  60 min
  • Piscina principal PCO3: 60 min
  • Piscina d’estiu i zona enjardinada: 90 min – 120 min – 150 min
  • Recordeu que només podreu fer la vostra reserva dins dels horaris i espais establerts:

De dilluns a divendres: 
de 8 a 9.30, de 10 a 12.30, de 13 a 15.30, de 16 a 18.30 i de 19 a 21.30 h

El cap de setmana els espais horaris són els mateixos excepte els indicats:
Dissabte: de 19 a 21 h. Diumenge: 16 a 18 h i de 18.30 a 20 h

  • Seleccioneu el nombre exacte de persones que faran ús de la reserva. És IMPORANT que indiqueu el nombre correctament, ja que ha de coincidir amb els integrants de la vostra fitxa de soci. En cas contrari, us donarà error i no finalitzareu la reserva.

  • Afegir, si és el cas, els usuaris autoritzats dins de la vostra fitxa, si voleu fer ús de la reserva amb més persones. Només heu de fer clic al símbol + que trobareu al costat del seu nom i cognoms. 

  • Per eliminar els usuaris, el procediment és el mateix, fent clic al símbol – del costat del seu nom i cognoms. RECORDEU que per finalitzar la reserva correctament, el nombre d’usuaris afegits ha de ser el mateix nombre de persones que faran ús de la reserva i que hem indicat anteriorment.

  • Cal que llegiu i accepteu les condicions i mesures de seguretat respecte a la pandèmia de la COVID-19 que les autoritats sanitàries ens obliguen a complir. És molt important comptar amb el vostre compromís per evitar rebrots i garantir la seguretat de tothom.

  • Abans de finalitzar, cal que comproveu que la vostra reserva és correcte.

  • Si el procés es realitza amb èxit, el sistema us informarà que tot és correcte. Des d'aquí podreu comprovar les vostres reserves o tornar a l'inici per realitzar-ne una altra de nova.

 

SOCIS: RESERVES DE LA SALA DE FITNESS I MUSCULACIÓ

  • Abans de finalitzar, cal que comproveu que la vostra reserva és correcte.

  • Seleccioneu el dia de reserva que voleu (per defecte es mostra el dia actual).
  • Els rectangles de color gris estan restringits i no es poden escollir. Els rectangles vermells estan ocupats i tampoc es poden escollir.

  • Escolliu la franja horària que més uns interessi
  • Sala de fitness: 75 min – 90 min – 105 min

  • Cal que llegiu i accepteu les condicions i mesures de seguretat respecte a la pandèmia de la COVID-19 que les autoritats sanitàries ens obliguen a complir. És molt important comptar amb el vostre compromís per evitar rebrots i garantir la seguretat de tothom.

  • Abans de finalitzar, cal que comproveu que la vostra reserva és correcte.

  • La reserva de la sala de fitness es fa de manera individual i només ho ha de reservar un dels integrants del grup. El servei és exclusiu pels abonats.

 

SOCIS - NO SOCIS: VEURE O CANCEL·LAR RESERVES

  • Des de la pàgina de reserves, cal fer clic sobre el vostre nom d’usuari i llavors accedir a l’apartat de LES MEVES DADES, situat a l’esquerra.

  • Des d’aquest apartat es poden veure les reserves que teniu actualment i les que s’han realitzat anteriorment. Per veure l’estat d’una reserva només hi hem de fer clic.

  • A la dreta de la pantalla, de color vermell, podrem anul·lar la reserva. Per anul·lar les reserves de raqueta (tennis, pàdel o frontó), poseu-vos en contacte amb les oficines del Club a través del correu atencioalsoci@cnolot.cat o trucant al 972 262 028.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

NO SOCIS: PRIMERS PASSOS 

  • Des de la pàgina principal cal accedir al bàner del nou portal de reserves i contractació de serveis. Aquest ens dirigirà al nou sistema i allà podrem fer les reserves que desigem.

 

  • Primer de tot, caldrà accedir al nostre comtpe privat d'usuari. Allà podrem gestionar les nostres nostres reserves actives, fer cancel·lacions, etc.

 

  • IMPORTANT. Si ja heu registrat a la pàgina web d'altres vegades, ja tindreu un compte actiu i podreu començar a utlitzar el nou portal. Per entrar al compte privat d’usuari cal introduir el vostre DNI (amb lletra i sense espais) i la contrasenya (si no recordeu el vostre usuari o contrasenya, els podeu recuperar fent clic a HE OBLIDAT LA CLAU D'ACCÉS i una nova clau d’accés s’enviarà al vostre correu).

  • En cas que sigui la vostra primera vegada o no tingueu un compte donat d'alta en funcionament, us haureu de registrar fent clic a nou usuari.

  • Heu d'omplir el formulari d’inscripció amb les vostres dades. Finalment haureu d’acceptar les condicions de contractació i privacitat per continuar.

  • Si tot és correcte, haurem creat el nostre usuari correctament i ja podrem fer ús del nou portal de reserves i contractacions. 

  • A continuació caldrà que acabeu de complementar el vostre perfil amb les dades de pagament fent clic a l'apartat de LES MEVES DADES.

  • Seguidament haurem de fer clic a DADES ECONÒMIQUES i allà podrem introduir el nostre número de compte amb l'IBAN. Un cop introduït, podrem tornar a la pàgina principal de contractació fent clic al logotip del Club.

 

NO SOCIS: DONAR D'ALTA A UN FILL/A - FAMILIAR

  • Un cop hem accedit amb el nostre usuari, des de la pàgina principal del portal de contractació i serveis cal que aneu a INICIAR CONTRACTACIÓ. Allà veureu la secció de selecció de persones i haureu de fer clic a AFEGIR FAMILIAR.

  • Heu d'omplir les dades personals del vostre fill/a o del nou familiar i per acabar, fer clic a ALTA.

  • Un cop tingueu donat d'alta el vostre fill/a o familiar, des de la secció de selecció de persones, podreu seleccionar el seu perfil i apuntar-lo a l'activitat que desitgeu.

 

 

  • A partir d'aquí podeu seguir els passos de CONTRACTACIÓ D'ACTIVITATS DIRIGIDES de l'apartat de socis (les instruccions per contractar-les són iguals per a socis i per a no socis), que trobareu una mica més amunt. 
  • IMPORTANT. Recordar que els no socis no poden utilitzar els serveis de reserva d’espais i només poden fer ús de la contractació de les activitats dirigides.
  • IMPORTANT. La vostra reserva no s'haurà realitzat fins que tingueu el missatge de confirmació del sistema. Assegureu-vos de completar el procés de reserva fins al final.
  • Heu de tenir en compte que des de l’inici de la sessió fins a la conformitat del pagament disposeu de 15 minuts. Esgotat aquest temps, el sistema es desconnecta i haureu de provar-ho més tard.
  • Només és permès el pagament amb targeta bancària (import del primer mes + l’assegurança obligatòria). En fer-lo, demana el codi CIP (Codi d’identificació personal de compra segura per internet), aquest codi secret ha d’estar activat per l’entitat gestora de la targeta. La inscripció quedarà validada en el moment d’obtenir la conformitat del pagament.
  • En els dies posteriors a l’alta per Internet, cal que passeu per les oficines del Club a signar l’original de la inscripció i dur el llibre de vacunes i la targeta sanitària ORIGINALS si el cursetista és menor de 17 anys, requisit indispensable per poder començar l’activitat.
  • Si no teniu correu electrònic o en cas que tingueu problemes per entrar, poseu-vos en contacte amb les oficines del Club a través del correu atencioalsoci@cnolot.cat o trucant al 972 262 028 en horari laboral.