Preguntes freqüents de les instal·lacions i serveis del Club amb la nova etapa de la represa - Club Natació Olot

Últimes Notícies

Preguntes freqüents de les instal·lacions i serveis del Club amb la nova etapa de la represa

Des de mitjans del mes de juny que la comarca de la Garrotxa ha tornat a una nova normalitat, o etapa de la represa. El Club ha tornat a obrir progressivament les seves instal·lacions i serveis, després d'un confinament mai viscut anteriorment.
 
És per això que volem recollir les preguntes i dubtes que els socis i abonats puguin tenir amb aquesta nova ETAPA DE LA REPRESA, amb la que es vol anar tornant a la normalitat.

 

  • Quin és l'horari d'obertura del Club?
    El Club està obert amb els seus horaris habituals:
    De dilluns a divendres de 6.30 a 22 h
    Dissabtes de 7.30 a 21 h
    Diumenges de 7.30 a 20 h

 

  • Qui en podrà fer servei? 
    Exclusivament els socis i els esportistes federats de les seccions esportives del club.

 

  • Quins espais podem utilitzar com a socis? 
    La nova sala d’aigües amb les tres piscines: principal, ensenyament i complementària.
    La piscina de competició (2 carrers).
    La piscina exterior i la zona enjardinada amb solàrium.
    Les pistes de tennis, pàdel i frontó.
    El gimnàs amb la sala de fitness i de musculació i les activitats dirigides.

 

  • En quines condicions? 
    Respectant l’aforament limitat. Cal que feu una reserva prèvia dels serveis (adults i menors). Cada soci que accedeix al Club ho ha de fer amb una reserva individual, tant si són de la mateixa família com altres acompanyants. No podreu accedir al Club sense reserva i serà obligatori identificar-vos com a socis.

 

  • Podem anar al Club a qualsevol hora? 
    De moment això no és possible. Només podràs accedir al Club l’estona que tingueu reservada per fer l’activitat; no podreu accedir-hi abans ni quedar-vos després.

 

  • Com podrem accedir al Club? 
    Hem suprimit el control d’accés per empremta digital. Us proporcionarem un nou carnet, per accedir al Club sense contacte, que us entregarem el primer dia que vingueu.

 

  • Com podem fer la reserva prèvia? 
    Des del nou portal de reserves de la pàgina web del Club. Des d’allà podeu escollir l’horari de la reserva que desitgeu fer, sempre que l’aforament ho permeti. També podeu fer la reserva a través del telèfon 972 26 20 28, en horari laboral del Club, de 9 a 13 h i de 16 a 20 h.

 

  • Què passa si no es pot accedir a l'espai personal de soci? 
    Si no recordeu la contrasenya, haureu de posar-vos en contacte amb el Club, enviant un correu electrònic a atencioalsoci@cnolot.cat o a través del telèfon 972 26 20 28, en horari laboral de 9 a 13 h i de 16 a 20 h.

 

  • Quantes reserves puc fer? 
    Per evitar l’acaparament d’espais o d’horaris i permetre que tots els socis puguin fer un ús correcte de les instal·lacions, de moment cada soci podrà reservar una sessió diària del mateix servei, amb un màxim de 3 reserves simultànies.

 

  • Què passa si no es fa servir la reserva? 
    Els socis que no en puguin fer ús podran anul·lar la reserva fins dues hores abans del començament de l'activitat i hauran de comunicar-ho al personal de les oficines del Club.

 

  • Quanta estona podem reservar?
Piscina principal: 1 hora màxim
Piscina d’ensenyament: 1 hora màxim
Piscina complementària: 1 hora màxim
Piscina de competició: 1 hora màxim
Piscina exterior i zona enjardinada: torns de matí i tarda
Pista de tennis: 2 hores màxim
Pista de pàdel:2 hores màxim
Pista de frontó: 1 hora màxim
Gimnàs: sala de fitness i de musculació: 2 hores màxim
Gimnàs: activitats dirigides: segons la durada de cada activitat
 
IMPORTANT. Haureu de plegar una mica abans perquè el personal del Club pugui netejar i desinfectar els espais utilitzats un cop acabat el vostre torn.
 
Els horaris s’hauran de respectar per no perjudicar la resta de socis i permetre les tasques de neteja i desinfecció. Un cop acabada la vostra sessió, s'ha d’abandonar el Club.

 

  • Quines activitats dirigides podem fer?
    Actualment, amb la nova graella especial de les activitats dirigides, podeu fer: tonificació, Pilates, aquagym, aquahit, cycling, Zumba, estiraments, ioga, GAC i Bodypump.

 

  • Quantes activitats dirigides podem fer?
    Podeu escollir fins a 5 activitats dirigides a la setmana, amb un preu total de 36 euros al mes. Les subscripcions anteriors a les afectacions de la COVID-19 de les activitats dirigides queden anul·lades. Cal que torneu a contractar novament quines activitats dirigides us interessen i voleu fer. Gràcies per la vostra comprensió.

 

  • Podem fer servir els vestuaris?
    Sí, es poden utilitzar els vestuaris, tot i que recomanem que vingueu canviats i preparats des de casa amb la roba d’esport. Us podreu dutxar, sempre respectant la distància de seguretat i l'aforament indicat. També  heu d’evitar de tocar qualsevol element del Club, torns d'accés, portes, baranes, etc. (sempre que sigui possible).

 

  • Podem prendre alguna cosa a la terrassa del Club?
    Sí, tenim obert de nou el servei de bar, amb la possibilitat de consumir a la terrassa o a l'interior. SENSE RESERVA PRÈVIA.
 
 
Agraïm la vostra col·laboració i us demanem que seguiu les indicacions del Club i dels seus treballadors, pensades per garantir la seguretat de tothom. És decisió nostra aconsgeuir que no es produeixin nous rebrots i tornar de mica en mica a la normalitat definitiva. Gràcies pel vostre esforç i comprensió.

 

  • Baixeu la guia de la tornada a l'activitat esportiva al Club. Podràs trobar de manera senzilla i ordenada la informació per planificar les teves activitats.

 

  • Baixeu el Pla de contingència especial COVID-19, explica més detalladament les mesures d’higiene i prevenció adoptades al Club.
 

Per a qualsevol pregunta, dubte o sugeriment, poseu-vos en contacte amb el servei d'atenció al soci/usuari, enviant un correu electrònic a atencioalsoci@cnolot.cat o trucant al telèfon 972 26 20 28, en horari d'oficina de 9 a 22 h.