Comunicat relatiu a les quotes per activitats dirigides/cursets - Club Natació Olot

Últimes Notícies

Comunicat relatiu a les quotes per activitats dirigides/cursets

Benvolgut soci i usuari,

Com bé sabeu, el passat 13 de març la Generalitat de Catalunya va emetre la Resolució SLT/737/2020, per a la qual s'adopten mesures complementàries per a la prevenció i el control de la infecció́ pel SARS-CoV-2, una de les quals era "el tancament de tota classe d'instal·lacions esportives, gimnasos i clubs esportius, tant de titularitat pública com privada".

Així doncs, el mateix dia 13 a les 15:00 hores el Club es va veure obligat a tancar les seves instal·lacions i fins a nou avís. Des del Club, i durant tota la setmana prèvia abans del tancament definitiu, vam seguir de manera escrupolosa totes les recomanacions de les administracions, i així és com ho seguirem fent.

Com a conseqüència directa d’aquesta situació, el passat 18 de març el Club es va veure obligat a presentar un ERTO (Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació), expedient que afecta el 100% de la plantilla per no poder continuar amb les seves tasques laborals habituals mentre les instal·lacions del Club estan tancades. Tot i que pràcticament tota la plantilla del Club se li ha aplicat l'ERTO, a part de la plantilla se li ha aplicat una reducció o ajustament de jornada habilitant el treball telemàtic per part de la plantilla d'administració així com el treball presencial mínim necessari del personal de manteniment per poder garantir el manteniment i conservació de les instal·lacions, sempre però, treballant sota estrictes protocols de seguretat. Ara com ara estem pendents de la seva resolució.

Per a la nostra entitat, amb pràcticament 8.000 socis, més de 40 treballadors i un gran volum d'activitats, una mesura com aquesta té grans afectacions. En primer lloc, per a vosaltres, els socis, que no podeu gaudir de la instal·lació i les activitats, en segon lloc per als treballadors de l'entitat, i finalment sens dubte també, per a l'economia de la nostra entitat. La situació actual és d'incertesa, però de moment amb una dada ferma: el club ha d’estar tancat fins al proper 12 d’abril. Nosaltres, des del primer dia després del tancament estem treballant en tots els sentits per seguir oferint als nostres socis, classes virtuals i sessions d'activitats des de les nostres xarxes socials, treballant per mesurar l'impacte econòmic d'aquest tancament, i poder prendre les mesures oportunes.

Amb aquest comunicat, i preveient de moment que el tancament del Club es perllongarà fins al dia 12 d’abril (per tant, un mes), us informem que:

• No es cobraran les quotes del mes d’abril d’aquells serveis que no us podem oferir. Així doncs no es cobrarà: Activitats dirigides, gimnàs, cursets de mainada i d’adults, classes particulars, cursets de nadons i embarassades i cursets de tennis. Tingueu present doncs que l’import que es deixa de cobrar del mes d’abril, correspon a les activitats que no hem pogut dur a terme des del 13 de març al 12 d’abril: un mes.

• A mesura que es vagin succeint els diferents comunicats, us anirem informant.

La Junta Directiva hem de fer un exercici de responsabilitat i transparència, i per això us hem de demanar que tingueu confiança, comprensió i solidaritat en la gestió d’aquests dies d’excepcionalitat. Som un Club amb més de 60 anys d'història i estem convençuts que superarem aquesta situació tan adversa. Volem agrair també, les mostres de suport que alguns socis ens heu fet arribar, que en moments com aquest són de gran valor.

Per a qualsevol dubte relacionat amb aquest comunicat, si us plau poseu-vos en contacte amb el nostre personal d’atenció al soci/usuari : atencioalsoci@cnolot.cat

En aquests moments tan difícils, us desitgem bona salut per a tothom.

La Junta Directiva

Descarrega el comunicat en PDF