Com que es tracta d’un estiu excepcional a causa de les afectacions de la COVID-19, les normes i mesures de seguretat i higiene també ho seran. Per aquest motiu, els procediments i horaris no són els mateixos dels altres estius. Podeu descarregar-vos dos documents importants:
Entre les mesures excepcionals, us recordem que:
- Cal que cada cursetista porti mascareta.
- Abans d’accedir a les instal·lacions, es prendrà̀ la temperatura a tots els cursetistes.
- Cal que ens aviseu de qualsevol dels símptomes recollits en el pla de contingència que presenti el cursetista o el seu entorn familiar.
- Les entrades i sortides es faran de manera esglaonada per evitar aglomeracions i, per aquest motiu, i segons el grup que us hagi estat assignat, entrareu i sortireu en un horari concret i a través d’un accés determinat del Club, seguint les instruccions del protocol de seguretat i horaris següents (horaris no aplicables a Natació Educativa):
VALENTS - Entrada: 8.45 h Sortida: 12.45 h (Porta núm. 2)
INTRÈPIDS (GRUP A) - Entrada: 8.45 h Sortida: 12.45 h (Porta núm. 5)
INTRÈPIDS (GRUP B) - Entrada: 8.55 h Sortida: 12.55 h (Porta núm. 2)
INTRÈPIDS (GRUP C) - Entrada: 8.55 h Sortida: 12.55 h (Porta núm. 5)
GENIALS (GRUP A) - Entrada: 9.05 h Sortida: 13.05 h (Porta núm. 2)
GENIALS (GRUP B) - Entrada: 9.05 h Sortida: 13.05 h (Porta núm. 5)
GENIALS (GRUP C) - Entrada: 9.15 h Sortida: 13.15 h (Porta núm. 2)
SUPREMS - Entrada: 9.15 h Sortida: 13.15 h (Porta núm. 5)
La porta núm. 2 està situada al costat de la porta principal d’accés al Club. La porta núm. 5 està situada a la zona del camp de futbol del club, al costat del pàrquing de Kratter’s.
Per poder completar la inscripció i formalitzar la plaça, necessitem que seguiu les instruccions següents:
PRIMER
És necessari que us descarregueu l'INFORME PREVI DE COMPROVACIÓ DIARI DE SÍMPTOMES. Aquest document us ha de servir de guia per verificar, cada dia abans de portar el vostre fill/filla a l'activitat, si es presenten alguns dels símptomes descrits, tant si són del mateix menor com del seu entorn més proper.
SEGON
Cal que us descarregueu, llegiu i empleneu els documents següents, i ens els envieu al correu secretaria@cnolot.cat abans del dia 26 de juny.
- Informació mèdica preventiva
- Autorització dels drets d'imatge i sortides
- Declaració de responsabilitat
- Calendari de vacunes
També és imprescindible que ens feu arribar en el mateix correu electrònic:
- Còpia del llibre de vacunes
Posem a la vostra disposició la següent informació, que és important que pugueu llegir:
TERCER
Cal que passeu pel Club abans del dia 26 de juny per signar el contracte, pagar la inscripció (amb targeta bancària) i recollir la samarreta* del vostre fill/filla.
Us podrem atendre a les oficines del Club:
- Dilluns 22 de juny, de 12 h a 22 h
- Dimarts 23 de juny, de 6.30 a 22 h
- Dijous 25 de juny, de 6.30 a 22 h
- Divendres 26 de juny, de 6.30 a 22 h
És molt important que rebem per correu electrònic tota la documentació signada i que passeu per les oficines del Club abans del 26 de juny per signar el contracte, pagar la inscripció i recollir la samarreta, si no, es desestimarà la plaça.
* Les samarretes només seran lliurades als inscrits a l'activitat de Poliesport.
L'activitat queda supeditada a un nombre mínim d'inscrits per setmana i a la viabilitat de la realització de l'activitat.
Per a qualsevol dubte o consulta, us podem atendre al 972 26 20 28. Moltes gràcies.
.