Guia d'inscripcions i documentació 2024 - Club Natació Olot

Activitats Infantils i Juvenils d'Estiu

Guia d'inscripcions i documentació 2024


Guia d'inscripcions per Internet


Estem molt contents de poder presentar el nou sistema d'inscripcions per a les Activitats Infantils i Juvenils d'Estiu. Enguany, estrenem un nou format molt més senzill, dinàmic i intuïtiu perquè a les famílies us sigui encara més còmode poder planificar i preparar aquestes setmanes d'estiu dels vostres fills/es practicant i gaudint de l'esport al Club. Moltes gràcies per la vostra confiança!

  • Abans de fer les inscripcions per Internet, us recomanem que consulteu el Catàleg informatiu de 2024 penjat en aquest web. Hi trobareu tota la informació, cursets i la seva normativa. El dilluns 22/ABRIL/2024 a partir de les 8.00 h començaran les inscripcions per als socis i el dilluns 6/MAIG/2024 a partir de les 8.00 h per a no socis. Els socis podeu consultar el calendari al final d’aquesta guia. Si el nen/a que voleu inscriure no és soci, cal que en feu l’alta a les oficines del Club abans d’iniciar el procés d'inscripcions.

 

TOT SEGUIT TROBAREU UN TUTORIAL AMB ELS PASSOS A SEGUIR PER FER LA VOSTRA INSCRIPCIÓ SI ENCARA NO CONEIXEU EL SISTEMA DE CONTRACTACIÓ/RESERVES.

O SI HO DESITGEU, PODEU ACCEDIR DIRECTAMENT AL PORTAL DE CONTRACTACIÓ/RESERVES DE SERVEIS PER FER LA VOSTRA INSCRIPCIÓ. >> FEU CLIC AQUÍ PER ACCEDIR-HI <<.

 

 

1. Tutorial inscripcions SOCIS:

Heu d'accedir al vostre espai privat, des d'ACCÉS USUARI, a la part superior dreta de la pàgina principal. El programa us demanarà un nom d’usuari: cal que entreu el vostre DNI (amb lletra) com a persona responsable que sou del nen que es vol inscriure. Us demanarà també una contrasenya: és la vostra data de naixement, que cal que entreu amb el següent format: ddmmaaaa (si no s'ha modificat anteriorment). Un cop fet, heu de fer clic a CONTRACTACIÓ/RESERVES.

 Dins de CN OLOT - SERVEIS EN LÍNIA heu d'escollir la pestanya de les Activitats d'Estiu per començar el procés d'inscripcions.

1.1. Accés al portal d'inscripcions

Després de fer clic a la pestanya d'Activitats Infantils i Juvenils d'Estiu del portal de contractació de serveis us dirigirà al primer pas del procés d'inscripcions. Per començar, cal fer clic a la pestanya CONTRACTAR que trobareu a la part inferior dreta.


1.2. Escollir membres de la família

Tot seguit, caldrà escollir els membres de la família que es volen inscriure a les Activitats Infantils i Juvenils d’Estiu, segons el calendari d’inscripcions de la pàgina web.

1.3. Escollir dates a contractar

Heu de seleccionar les setmanes que vol contractar. Podeu escollir-ne una o les que siguin necessàries.

1.4 Contractació de les activitats

En primer lloc, cal fer clic a la pestanya de CONTRACTAR ACTIVITATS.

Tot seguit, cal seleccionar el vostre fill/a i llavors triar l’activitat o servei que es vol contractar amb l’horari que t'interessa i escollir les dates que es desitgen. En color verd veureu les setmanes disponibles que es poden contractar en aquell moment.

  • IMPORTANT: En cas de voler contractar activitats o serveis per a més d'un fill/a, cal que feu el procés de selecció d'inscripcions per a cada un d'ells/elles individualment.

Si heu escollit alguna activitat amb possibilitat d’afegir el servei addicional d'acollida, i us interessa contractar-lo, cal que feu clic a la pestanya CONTRACTAR SERVEIS ADDICIONALS.

Aquí cal que seleccioneu el vostre fill/a i marcar el servei d'acollida i les dates que us interessin. Quan ho tinguem tot escollit només cal que fem clic a CONTINUAR.

Si ja ho teniu tot llest, podeu anar a veure el recull de totes les activitats i serveis que es volen contractar fent clic a RESUMSi no heu fet clic a la pestanya de contractar serveis addicionals anteriorment, el sistema per defecte us recordarà que podeu contractar aquests serveis abans de continuar al següent pas. Si per qualsevol motiu voleu tornar a començar el procés de nou, només cal que feu clic a ELIMINAR SELECCIÓ ACTUAL.

1.5 Resum

Aquí podeu veure un resum de totes les activitats i serveis que es vol contractar abans de continuar al pagament. Veureu que al preu final hi ha afegida l’assegurança obligatòria de 3,00 €. Abans de procedir amb el pagament, si us plau, comproveu que la selecció sigui correcte i feu clic a CONTINUAR.

1.6 Pagament

IMPORTANT: Només és permès el pagament amb targeta bancària. La inscripció NOMÉS quedarà validada en el moment d’obtenir la conformitat del pagament.

Per procedir a fer-lo, cal fer clic i seleccionar la forma de pagament amb TARGETA DE CRÈDIT/DÈBIT, i llavors seleccionar PAGAR.

Cal que tingueu la targeta bancària a mà per poder completar el procés de pagament amb el número d'aquesta, la data de caducitat i el codi secret. Seguidament, has de fer clic a PAGAR.

La vostra entitat bancària us enviarà un codi per confirmar el pagament i que l'operació sigui correcta. Un cop tot estigui autoritzat correctament, podeu imprimir el comprovant de la compra, si ho desitgeu, i a continuació fer clic a CONTINUAR.

IMPORTANT: La inscripció NOMÉS quedarà validada en el moment d’assolir la conformitat del pagament. Un cop fets aquests passos, la teva inscripció estarà feta!

Normalment, el sistema us demana abans d'acabar el procés de contractació si voleu adjuntar la documentació addicional necessària. Però si no és el cas, podeu enviar la documentació o consultar tots els serveis contractats des de la vostra fitxa personal: accedint a la pestanya de LES MEVES DADES i fent clic a la secció de ELS MEUS CAMPUS.

1.7 Documentació addicional

Un cop feta la inscripció, a dins de ELS MEUS CAMPUS, veureu una pestanya que diu DOCUMENTACIÓ ADDICIONAL al costat del vostre fill/a i a baix podreu veure el servei contractat. Només cal que fem clic allà per contestar l'enquesta de documentació addicional (talla camiseta, al·lèrgies, etc.). Després rebreu un correu electrònic informant quin dia podeu passar a recollir la camiseta i amb els formularis de la documentació obligatòria. Caldrà que ens els presenteu degudament omplerts el dia que vingueu a recollir la camiseta.

1.8 Revisió

Finalment, si voleu veure amb detall els serveis contractats, només cal fer clic a la pestanya de DETALLS.

Aquí tindreu desglossat totes les activitats i serveis contractats. Si voleu veure en detall els preus, pots fer clic a ELS MEUS PAGAMENTS. Esperem que aquesta guia tutorial us hagi estat d'utilitat, i que gaudiu moltíssim practicant esport al Club! Per qualsevol dubte, estem al vostre servei.

 

2. Tutorial inscripcions NO SOCIS:

Heu d'accedir al PORTAL DE CONTRACTACIÓ/RESERVA DE SERVEIS, des dels bàners laterals de la pàgina principal de la web o des de l'enllaç que trobareu al final de la guia d'inscripcions. Un cop estigueu al portal de CN OLOT-SERVEIS EN LÍNIA cal que feu clic a INICIAR INSCRIPCIÓ.

A continuació cal que feu clic a CONTRACTAR.

2.1 Accedir/crear un nou compte d'usuari

Si ja heu creat un compte i donat d’alta anteriorment: El programa us demanarà un nom d’usuari: cal que entris el teu DNI (amb lletra) com a persona responsable que sou del nen que inscrius. Us demanarà també una contrasenya: és la vostra data de naixement, que cal que entreu amb el següent format: ddmmaaaa (si no s'ha modificat anteriorment). Si no recordeu la contrasenya antiga, cal que feu clic a “HAS OBLIDAT LA TEVA CLAU D’ACCÉS”. Tot seguit rebreu un correu electrònic a la vostra adreça amb l’enllaç per tornar a entrar al sistema i posar-ne una de nova.

En cas que no disposeu d’un compte, cal que us doneu d’alta, fent clic a NOU USUARI.

Tot seguit, cal que ompliu tota la informació del FORMULARI ALTA PERSONA i accepteu les condicions de contractació i política de privacitat.

Rebreu un correu electrònic a l’adreça que tingueu establerta amb el CODI D’ACTIVACIÓ per validar el teu correu i continuar amb el procés de contractació. Un cop activat, el sistema us portarà al portal de contractació de les ACTIVITATS D’ESTIU.

2.2 Com afegir un nou membre

En el cas que no tingueu a cap fill/a a la teva fitxa familiar, o en vulgueu afegir, cal que feu clic a AFEGIR UN NOU MEMBRE. 

Tot seguit cal que ompliu tota la informació del FORMULARI ALTA PERSONA i accepteu les condicions de contractació i política de privacitat.

Rebreu un correu electrònic a l’adreça establerta amb el CODI D’ACTIVACIÓ per validar el vostre correu per continuar amb el procés de contractació. Caldrà repetir el mateix procés en el cas que vulgueu afegir a més d’un fill/a.

2.3 Contractació inscripcions

Pots consultar aquesta secció més amunt o fent clic aquí, ja que és el mateix procés que els socis del Club.

-------------------------------------------------------------------------------------
 

Inscripcions (Exclusivament per Internet):

CALENDARI INSCRIPCIONS (A partir de les 8.00 h)

SOCIS 22/ABRIL/2024
NO SOCIS 6/MAIG/2024
 
 

 

ACCÉS AL PORTAL DE CONTRACTACIÓ/RESERVES DE SERVEIS PER FER LA VOSTRA INSCRIPCIÓ. >> FEU CLIC AQUÍ PER ACCEDIR-HI <<

 

 

Més informació:

Oficines del Club

Avinguda de Pere Badosa, s/n 17800, Olot (Girona)
Atenció al públic: Horari d'obertura vigent de les instal·lacions
Gestions administratives: dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h i 16.00 a 20.00 h
E-mail: 
secretaria@cnolot.cat Telèfon: 972 26 20 28

Actualitzat el 25 d'abril de 2024